خرید عمده‌ی بادام درختی تلخ ارگانیک

بادام درختی به صورت کلی به دو دسته‌ی شیرین و تلخ تقسیم می‌شود. بادام درختی تلخ ویژگی‌هایی دارد که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم. جهت خرید عمده‌ی بادام درختی تلخ ارگانیک می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش و توزیع بادا‌م‌ایران تماس حاصل فرمایید.

فروش بادام تلخ

برای خرید و مصرف بادام تلخ حتماً ویژگی‌های مربوط به این بادام را باید بدانید چرا که این نوع بادام موارد مصرفی و کاربری متفاوتی دارد.

تفاوت بادام تلخ و شیرین

بادام تلخ بر خلاف بادام شیرین محدودیت مصرف دارد چرا که بادام تلخ حاوی سمی به نام اسیدهیدروسیانیک است که قابلیت این را دارد که در بدن به سیانید تبدیل شده و بسیار خطرناک و کشنده باشد به طوری که مصرف تنها ۷ عدد بادام تلخ که سم آن جدا نشده‌است می‌تواند منجر به مسمومیت جدی گردد. بنابراین میزان مصرف بادام تلخ را یک عدد در میان بادام‌های شیرین باشد.طبع بادام تلخ گرم و خشک است.

شباهت بادام تلخ و شیرین

بادام تلخ و شیرین در ظاهر و شکل بیرونی بسیار شبیه به هم هستند اما تفاوت‌های مهمی با یکدیگر دارند. از مهم‌ترین تفاوت‌ها در بادام تلخ وجود سمی در این نوع از بادام است.

از این مرکز خرید بادام تلخ و مرغوب به فروش می‌رسد.

فروش بادام تلخ

خرید عمده بادام تلخ

بادام درختی تلخ به دلیل محدودیت مصرف خوراکی‌ که دار کاربرد بیشتر آن در استفاده از روغن بادام است. روغن بادام یکی از مهم‌ترین فرآورده‌های بادام و بویژه بادام تلخ است. روغن بادام‌ به دلیل فواید فراوانی که دارد در محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از فواید دیگر بادام تلخ باید برای سلامتی می‌توان به کاهش سردرد، رفع تنگی نفس، رفع درد کلیه‌ها و از بین‌برنده‌ی سنگ کلیه، پاکسازی کبد و از بین‌برنده‌ی لک‌های صورت اشاره کرد. برای رفع لکه‌های صورت پیشنهاد می‌شود از ماسک بادام نیز استفاده کنید.

همچنین باید اشاره کرد روغن بادام یکی از روغن‌هایی است که در هنگام ماساژ می‌تواند استفاده شود و اثر بخشی زیادی در ایجاد آرامش و تسکین دردهای احتمالی داشته باشد.

برای اینکه بادام تلخ را به صورت عمده از ما خرید نمایید می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش داده و محصول مد نظر را دریافت کنید.

خرید عمده بادام تلخ

فروش بی واسطه‌ی بادام تلخ

کشور ما به دلیل اینکه شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی برای کشت بادام دارد بهترین بادام درختی‌ها را تولید و به بازار بادام عرضه می‌کند. از استان‌های تولید کننده‌ی انواع بادام درختی در ایران می‌توان به استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی، کرمان، مرکزی و زنجان اشاره کرد.

باید گفت از مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی بادام‌ایران این است که بادام در این فروشگاه بی‌واسطه به دست خریدار می‌رسد و خریدار در واقع از تولید‌کننده و باغدار خرید می‌کند. این موضوع در اطمینان از کیفیت اصلی، تازه و ارگانیک بودن بادام و همچنین قیمت بادام تاثیر گذار است.

علاوه بر بادام تلخ از بادام ایران به عنوان بورس انواع بادام درختی می‌توانید انواع بادام‌های درختی باکیفیت را با قیمت مناسب از هر نقطه‌ای از کشور که هستید سفارش داده و خریداری نمایید.

فروش بی واسطه‌ی بادام تلخ