خرید عمده‌ی بادام مامایی اصل

یکی از انواع بادام‌های درختی بادام مامایی می‌باشد که در این مطلب به بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازیم. بادام مامایی یکی از معروف‌ترین بادام‌های ایرانی است. برای خرید عمده‌ی بادام مامایی اصل با بادام ایران تماس حاصل نمایید.

خرید بادام مامایی سامان

ایران یکی از بهترین کشور‌ها در زمینه‌ی تولید و صادرات بادام ایرانی است. چرا که آب و هوای بسیار مناسبی برای کشت این محصول دارد. استان‌های نظیر استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی، کرمان، مرکزی و زنجان این بادام کشت می‌گردد. در این میان استان چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین استان‌های تولیدکنند‌ه‌ی این محصول می‌باشند. شهرستان سامان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده‌است یکی از معروف‌ترین مراکز کشت و تولید بادام مامایی با کیفیت است. این بادام علاوه بر تامین مصارف بازار داخلی، از مهم‌ترین بادام‌های صادراتی نیز محسوب می‌شود.

در بادام ایران می‌توانید بادام‌های درختی و خاصه بادام مامایی سامان را با قیمت مناسب از خود باغدار و تولید کننده‌ی ایرانی خرید نمایید. این موضوع برای همه‌ی افراد و مخصوصاً کسانی که در زمینه‌ی بادام کسب و کار دارند حائز اهمیت است چرا که با خرید عمده از باغدار هم در زمینه‌ی کیفیت محصول  و هم در زمینه‌ی قیمت آن اطمینان بیشتری خواهند داشت.

خرید بادام مامایی سامان

 

فروش اینترنتی بادام مامایی مرغوب

در هنگام خرید بادام مامایی باید به ویژگی‌های ظاهری‌ای  از این بادام توجه کنید که  آن را از سایر بادام جدا می‌کند. به طورکلی بادام مامایی دارای ویژگی‌های ظاهری بدین شکل است. پوستی کلفت، محکم و شبیه پوست بادام سنگی سخت و سفت است و مانند بادام سنگی برای شکستن آن باید از ابزار مناسبی استفاده کرد. مغز بادام مامایی نیز به لحاظ ظاهری مغزی کشیده است و معمولاً درشت می‌باشد. طعم و مزه‌ی مغز بادام نیز ترد و خوشمزه‌ است. در مورد رنگ بادام مامایی نیز باید گفت رنگ مغز بادام مامایی معمولاً زرین است.

در بادام‌ایران به عنوان مرکز با تجربه در این زمینه، بادام مامایی مرغوب و با کیفیت به صورت اینترنتی فروش می‌رسد.

فروش بادام مامایی مرغوب

کاربرد‌های بادام

مصرف بادام تنها به استفاده از خشکبار محدود نیست. بادام‌های درختی که بادام مامایی نیز از جمله‌های آن هاست فرآورده‌های فراوانی دارند. به طور مثال از بادام‌های درختی روغن بادام، خلال بادام، پرک بادام، شیر بادام تهیه می‌شود. همچنین باید به کاربرد مهم این بادام‌ها در زمینه‌ی صنایع غذایی، صنایع شیرینی‌پزی، صنایع بهداشتی و آرایشی اشاره کرد. در زمینه‌ی بهداشتی بادام مامایی کاربرد ویژه‌ای دارد چرا که بادام مامایی از چربی بسیار خوبی برخوردار است و در تولید صابون‌های بهداشتی به خوبی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

از کاربرد خلال و پرک بادام‌ها باید در تهیه‌ی انواع غذاهای ایرانی مثل مرصع پلو، تزئین کیک، حلوا، دسرهای ایرانی مانند شله زرد و… یاد کرد که طعم ویژه‌ای به این خوراکی‌ها می‌بخشد.

به طور کلی بادام در هر صورتی که استفاده شود چه به عنوان خشکبار چه در انواع کیک و شیرینی و… حاوی ترکیبات مهم غذایی است که از آن باید به مواردی همچون

ویتامینE، کلسیم، فسفر، آهن، منزیم، پروتئین، فیبر، منگنز، ریبوفلاوین، فسفر و چربی‌های سالم مورد نیاز بدن، روی، سلنیوم، مس و نیاسین اشاره کرد.

کاربرد‌های بادام