مرکز خرید و فروش انواع بادام با قیمت مناسب

بادام‌ها از دسته‌ی محصولاتی هستند که انواع مختلفی دارند. هر کدام از این بادام‌ها ویژگی‌هایی دارند که در میان مشتریان طرفداران خود را دارد. برای تهیه‌ بادام به صورت عمده و جزئی می‌توانید از بادام ایران اقدام فرمایید. بادام‌ایران مرکز خرید و فروش انواع بادام با قیمت مناسب می‌باشد.

فواید بادام

بادام‌ها منبع غنی از فیبر، پروتئین، ویتامین ای، مس، منیزیم، فسفر و پتاسیم هستند. همچنین بـادام دارای ترکیبات دیگری از جمله تیامین، نیاسین و روی، فولات، ریبوفلاوین، ویتامین ب ۶ و ویتامین ث نیز می‌باشد. بنابراین در مقایسه با سایر اجزای تشکیل دهنده آجیل، بـادام مواد مغذی بیشتری دارد.

ایران به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی دارای انواع بادام‌های با کیفیت ایرانی است.  استان‌هایی مثل آذربایجان شرقی و غربی،خراسان، فارس، سمنان، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، تهران، زنجان و مرکزی از مراکز تولید بادام هستند.

فواید بادام

مرکز فروش بادام درختی

مغز بادام درختی مانند هر محصول دیگری در دسته‌بندی‌های کیفی متفاوتی قرار می‌گیرند که بر میزان فروش و قیمت آن موثر است. در ذیل به انواع دسته‌بندی‌های کیفی مغز بادام و ویژگی‌های هر کدام اشاره می‌شود؛

مغز بادام سوپر: باید گفت که این بادام، به باکیفیت ترین نوع مغز بادام است. خود مغز بادام سوپر به دو نوع دیگر تقسیم می‌شود که دارای دو نوع زرین و معمولی است. از ویژگی‌های ظاهری این بادام این است که به صورت صاف و کشیده است و هیچ گونه چروکی ندارد.

مغز بادام سرتی: مغز بادام سرتی یک درجه پایین‌تر از مغز بادام سوپر است. مغزی است بدون شکستگی و خوردگی که تقریبا 50% تک مغز و 50% دوقلو می باشد.

مغز بادام لپه: ضایعات مغز بادام سرتی مثل مغزهای شکسته را در دسته‌ی بادام لپه قرار می‌دهند. مغز بادام لپه در دو شکل است: لپه درجه یک که درصد شکستگی آن کم است و لپه معمولی که درصد شکستگی آن زیاد است.

مغز بادام معمولی: ترکیبی است از همه‌ی درجه‌بندی‌های ذکر شده  از سوپر، سرتی، لپه و دوقلو.

برای تهیه‌ی انواع بادام درختی با مرکز فروش بادام درختی بادام‌ایران تماس بگیرید.

مرکز فروش بادام درختی

خرید عمده‌‌ی مغز بادام

باید گفت بادام در هر دسته‌بندی‌ای که باشد در مزه‌های مختلفی وارد بازار می‌شود، از خام تا تفت داده و بو داده.

در این جا شاید جالب باشد که با فرایند بو داده شدن آشنا شوید. بو دادن فرآیندی است که در آن با حرارت مستقیم و بدون بکارگیری روغن و آب به عنوان انتقال دهندگان حرارت، مغز بادام خشک و پخته مي‌‌گردد. بر خلاف دیگر روش‌های حرارت دهی، بو دادن به منظور خشکاندن و پختن مغز بادام است. در یک ماهی‌تابه‌ی گود و دستگاه‌های مخصوص برشته‌سازی مثل آون توستر و مایکروويو عمل بو دادن انجام مي‌ گیرد.

این عمل باعث تغییر طعم و مزه‌ی بادام مي‌‌شود. گاهی از موادی مثل آبلیمو، سرکه، نمک، شکر و زعفران برای طعم دادن بادام در حین بود دادن استفاده مي‌شود. خوب است بدانید که فرآیند بو دادن در واقع یک عملیات شیمیایی است که ترکیب پروتئین‌ها را تغییر مي‌‌دهد. حرارت و اضافه کردن مواد طعم‌دار مختلف بر خواص مواد مغذی آجیل‌‌ها و قابلیت جذب این مواد مغذی تاثیر مي‌‌گذارد و می تواند برخی از ترکیبات مفید بادام را از بین ببرد.

از بادام ایران می‌توانید بادام درختی را هم به صورت با پوست و هم مغز بادام، براحتی خرید نمایید.

خرید عمده‌‌ی مغز بادام