مرکز خرید بادام هندی مرغوب

از بادام‌هایی که میان آجیل‌ها پیدا می‌شوند بادام هندی است. بادام هندی بسیار خوشمزه است و ظاهر جذابی نیز دارد. مرکز خرید بادام ایران به صورت اینترنتی بادام هندی مرغوب را به خریداران عرضه می‌کند.

بادام هندی و خواص آن

اولین باری که بادام هندی یافت شد زمانی بود که در قرن 16 میلادی، پرتغالی‌ها این دانه را با خود به هند و برخی کشورهای آفریقایی بردند. امروزه کشورهای هند، تانزانیا، موزامبیک، نیجریه و برزیل تولید کننده‌های بزرگی در زمینه‌ی بادام هندی هستند. جالب است بدانید که به بادام هندی کاشو هم می‌گویند. ظاهر بادام هندی شبیه لوبیا یا کلیه است و نهال آن به صورت خوشه‌ای بار می‌آورد.
پوسته‌ی بادام هندی دارای سم التهاب آور است و تماس آن با پوست باعث ناراحتی پوستی مانند سوزش و خارش می‌شود. به همین دلیل عمدتاُ بادام هندی را با سم‌ زدایی و در اقع بدون پوست و خشک شده به بازار عرضه می‌کنند.

بادام هندی و خواص آن

فروش بادام هندی درجه یک

بادام هندی خواص متنوعی دارد که در برابر بیماری‌ها تاثیرات مهمی می‌گذارد. بادام هندی کلسترول ندارد و برای کسانی که مشکل کلسترول دارند مفید است چون که این بادام حاوی چربی اشباع شده‌ است. بادام هندی غنی از آنتی اکسیدان است که در از بین بردن رادیکال‌های آزاد موثر است. بادام هندی منزیم نیز دارد که در ترکیب با کلسیم، از ماهیچه‌ها و استخوان‌های سالم بدن محافظت می‌کند. بادام هندی دارای انرژی و فیبر غذایی بالایی است. در صورت مصرف متعادل برای حفظ وزن نیز می‌تواند مفید باشد. در صورت یائسگی زنان و مشکلات خواب حاصله از آن نیز، این بادام در داشتن خواب منظم موثر است، همچنین برای حفظ سلامت لثه و دندان کاربردی است .

شاید تصور شود تنها از بادام زمینی کره‌ی خوشمزه و مقوی تهیه می‌شود، در حالیکه خوب است بدانید از بادام هندی نیز کره‌ی بسیار خوبی تهیه می‌شود. همچنین از پوست بادام هندی روغن بادام هندی تهیه می‌شود که برای سلامت پوست و مو مفید است و خاصیت حالت دهندگی به مو ها دارد. همچنین شیر بادام هندی نیز از دیگر فرآورده‌هاست.

بادام هندی به خاطر ویژگی‌هایی که دارد در شرایط نامناسب به توکسین‌های خطرناک آلوده می‌شود که مصرف مداوم آن، احتمال بروز ابتلا به سرطان کبد را ایجاد می‌کند. اگر بادام هندی در شرایط نامناسبی نگهداری شود نشانه‌های چروکیدگی، آفت زدگی و طعم و بوی نامطبوعی دارد که از بادام به مشام می‌رسد.

با ابن حال بادام هندی نسبت به دیگر آجیل‌ها، اسید اولئیک زیادی دارد؛ این کمک می‌کند که زمان طولانی‌تری سالم بماند. با این حال توصیه می‌کنند آن را در ظرف دربسته و به دور از گرما، در یخچال یا فریزر نگهداری کنید چرا که مغز بادام هندی مقدار زیادی چربی در خود دارد که در شرایط نامناسب موجب می‌شود تندمزه و فاسد شود چرا که چربی آن درمجاورت با هوا شروع به اکسید شدن می‌کند. بنابراین توصیفات، بهتر است بادام هندی فله‌ای نخرید و به‌شکل بسته‌بندی‌شده تهیه کنید چون خوردن بادام هندی در شرایط نامناسب نگهداری شده خطرناک است. در بادام ایران می‌توانید بادام هندی را هم به صورت عمده و هم به صورت بسته‌بندی و بهداشتی خریداری کنید.فروش اینترنتی بادام هندی