خواص بادام خیس خورده برای زیبایی ـ فروش بادام بهداشتی و بسته‌بندی

همانطور که حتماً می‌دانید بادام یکی از مواد مغذی است که وجود دارد. اما شاید ندانید بادامی که خیس داده‌شود و بعد مصرف شد چه خواص شگفت انگیزی دارد. در این مطلب به خواص بادام خیس خورده برای زیبایی می‌پردازیم. همچنین شما می‌توانید از سایت پیش‌رو، بادام را به صورت بهداشتی و بسته‌بندی شده تهیه نمایید. با ماهمراه باشید.

خواص فوق العاده خرید بادام

طبق تحقیقات، بادام یکی از انواع مغزهایی است که به عنوان منبع غنی از فیبر، پروتئین، ویتامین ای، مس، منیزیم، فسفر، پتاسیم شناخته شده‌است. همچنین بـادام دارای دیگر ترکیبات مهم از جمله نیاسین و روی است. باید به دیگر ویتامین‌های موجود در بـادام مانند فولات، ریبوفلاوین، ویتامین ب ۶ و ویتامین ث اشاره کرد.

حال نه تنها خیساندن این مغز در آب چیزی از خواص نامبرده کم نمی‌کند بلکه این روش تنها راه باز کردن و آزاد کردن آنزیم لیپاز است که به هضم چربی‌ها کمک می‌کند. اگر مشکلات گوارشی در هضم غذا دارید باید بدانید این مهار کننده‌‌ی آنزیم هضم آن‌ها را آسان‌تر می‌سازد.

خواص فوق العاده بادام

بادام خیس و هدیه ی زیبایی

تامین رطوب پوست

پوست ما نیاز دارد که همواره مرطوب باشد تا از خشکی آن جلوگیری شود. با مصرف بادام خیسانده می‌توانید به تامین این رطوبت کمک کنید به این صورت که بادام خیس خورده مقدار فراوانی ویتامین E در خود دارد که یک آنتی اکسیدان قوی می‌باشد و تاثیر زیادی بر پوست می‌گذارد. به طور مثال در ۲۵ گرم بادام خیس خورده، 75 درصد نیاز روزانه به ویتامین E است. به این ترتیب این ویتامین، پوست را تغذیه کرده و آن را مرطوب و سالم می‌کند.

کمک به درخشانی پوست

مشکلات تیرگی و از درخشش افتادن پوست یکی از مشکلات افراد، بخصوص خانم‌ها است. اگر می‌خواهید به درخشان شدن پوست خود کمک کنید، خوردن بادام خیس خورده پیشنهاد می‌شود چرا که بادام خیس خورده مواد مغذی زیادی در خود دارد که می‌تواند منجر به تولید سلول‌های پوستی جدید شده و بی‌طراوتی و کدری پوست را از درون رفع می‌کند تا در نهایت پوست روشن‌تر و با نشاط‌تر به نظر برسد.

جلوگیری از چروک پوست

تقریباً همه‌ی افراد دوست دارند پوست صاف و بدون چروکی داشته باشند. به همبن دلیل بسیاری از زنان و مردان به دنبال خرید کرم‌های ضد پیری هستند. اگر دنبال یک راه طبیعی برای جلوگیری از این موضوع باشید، با خوردن روزانه بادام خیس خورده می‌توانید از خواص ضد پیری آن بهره‌مند شوید زیرا بادام سطح بالایی از ویتامین E دارد که یک آنتی اکسیدان قوی بوده و می‌تواند با پیری ناشی از رادیکال‌های آزاد مبارزه کند.

 بادام خیس و هدیه زیبایی

 

بادام خیس خورده و موهای آسیب دیده

اهی اوقات برای افراد پیش می‌آید کع موهایشان بر اساس آلودگی، موخوره، رنگسازی، دکلره و… دچار مشکل و آسیب می‌شود  این مسدله مجب نگرانی آنها می‌گردد. برای بهبود این موضوع می‌توانید از بادام خیس خرده کمک بگیرید. محتوای ویتامین E در بادام خیس خورده به طور قابل توجهی بیشتر از بادام خام و معمولی است. و این

این ویتامین در واقع به صورت یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و التهاب را کاهش داده و آسیب‌هایی که به مو  وارد می‌شوند را خنثی می‌کند. با مصرف روزانه مقدار یبادام خیس خورده راحتی به بهبود موهابتان کمک کنید

بادام خیس خورده و موهای آسیب دیده

 

روش خیساندن بادام بعد ازخرید

خیساندن بادام براحتی بدون پیچیدگی خاصی در خانه امکان پذیر است. بادام خام را به میزان 2 فنجان درون یک کاسه آب گرم بریزید. اجازه بدهید 12 ساعت بگذرد، سپس آب را خالی کرده و 2 قاشق چای‌خوری نمک اضافه کنید. سپس دوباره کاسه را با آب گرم پُر کرده و اجازه دهید برای 12 ساعت دیگر بماند. بعد از اینکه 12 ساعت دوم سپری شد، می‌توانید به راحتی پوست بادام‌ها را جدا کنید.

در مورد میزان نگه‌داری بادام خیس خورده نیز باید گفت که می‌توانید تا یک هفته نگهداری کنید.

 

روش خیساندن بادام