بادام ایرانی در بالا ترین کیفیت در سایت بادامیران به فروش می رسند. همانطور که میدانید بادام علاوه بر مصرف خوراکی مصارف مهم دیگری نیز دارد که سعی داریم درباره ی این مصارف مهم که اکثر مردم نیز از آن بهره می برند با شما گفت و گو نماییم. یکی از این مصارف مهم تاثیرات شگفت انگیزی است که بادام و روغن بادام بر روی پوست می گذارد. برای خرید انواع بادام ایرانی با کیفیت عالی و بالا با ما در تماس باشید.

تاثیرات شگفت انگیز بادام بر روی پوست

1) مرطوب کننده و مراقبت کننده ی پوست:

اسید لینولئیک گلیسیرید موجود در بادام یک مرطوب کننده ی طبیعی پوست است که از بروز جوش های سرسیاه و سفید و آکنه و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. ویتامین E موجود در بادام به عنوان یک ماده ی ضدعفونی کننده برای زخم به کار می رود. کافیست چند قطره روغن بادام را با حرکات رو به بالا روی پوست خود ماساژ دهید. چربی روغن بادام روی پوست باقی نمی ماند و به سرعت جذب خواهد شد. این چربی به گونه ای نیست که منافذ پوست را مسدود کند و باعث ایجاد جوش های پوستی شود. ویتامین  E موجود در بادام خیس خورده پوست را تغذیه می کند و باعث جوانسازی و موطوب ماندن پوست می شود به طوری که 25 گرم بادام خیس خورده 75 درصد نیاز روزانه بدن به ویتامین E  را تامین خواهد کرد. همچنین ماساژ روغن بادام بر روی پوست باعث بهبود رنگ پوست می شود.

2) ضدپیری و درمان ترک های پوستی:

ماساژ روغن بادام بر پوست علائم پیری در پوست از بین می برد و سبب می شود پوست شما لطیف و جوان بماند. امروزه اکثر مردم به دنبال کرم ها و داروهای ضدپیری و ضد چین و چروک هستند، بنابر این پیشنهاد ما به شما استفاده از بادام است. بادام بخاطر داشتن سطح بالایی از ویتامین  E که یک آنتی اکسیدان قوی است می تواند با پیری ناشی از رادیکال های آزاد مبارزه کند. خاصیت نرم کنندگی روغن بادام نیز برای درمان ترک پوستی موثر است زیرا با ایجاد یک سپر طبیعی در برابر ترک ها، پوست را تغذیه و تقویت می کند.

3) بادام یک پاک کننده آرایش و اسکراب طبیعی برای پوست:

شما می توانید از مخلوط بادام خرد شده و عسل و ماست به عنوان اسکراب یا لایه بردار برای پوست استفاده نمایید. این ترکیب سلول های مرده را از پوست شما بر می دارد و علاوه بر مراقبت از آن، پوست را شفاف و شاداب می سازد. امروزه برای اکثر خانم ها دغدغه ای وجود دارد که چگونه آرایش را از صورت خود پاک کنند بدون اینکه ضرری به پوست برسد و آرایش به طور کامل پاک شود و از پوست نیز مراقبت شود. بهترین پاک کننده آرایش روغن بادام است. چند قطره روغن بادام را بر روی یک پد پنبه ای ریخته و به آرامی آرایش صورت خود را پاک کنید. بادام به راحتی آرایش را پاک کرده وآسیبی به پوست نمی رساند و آن را تقویت نیز خواهد کرد.

4) رفع کامل سیاهی دور چشم:

استفاده از روغن بادام در اطراف چشم و یا استفاده از خمیر بادام خیس خورده برای رفع سیاهی دور چشم بسیار موثر است. بادام را خیس کنید و سپس آن را خرد کرده و به صورت خمیر درآورید و شب تا صبح بگذارید بماند. این کار برای رفع حلقه های تیره ی دور چشم و کاهش پف چشم ها مطمئنا بهتر از کرم های دور چشم آماده  عمل خواهد کرد.

خرید انواع بادام های ایرانی

انواع ایرانی عبارت اند از :

  1. بادام ربیع
  2. بادام پوست کاغذی
  3. بادام شکوفه
  4. بادام مامایی

همه ی این بادام ها در سایت بادامیران به فروش می رسند. این بادام ها از لحاظ خواص و کیفیت و تاثیرگذاری بر روی پوست تقریبا یکسان هستند و شما با توجه به سلیقه ی خودتان برای مصلرف خوراکی یا درمانی می توانید هرکدام از بادام های بالا را خریداری نمایید.