قیمت خرید بادام سنگی درجه یک

بادام‌های درختی از معروف‌ترین و مرغوب‌ترین بادام‌های ایرانی هستند که در مناطق مختلفی از کشور تولید می‌شوند. بادام درختی ایرانی انواع مختلفی از جمله بادام مامایی، بادام منقا، بادام تلخ، بادام سنگی دارد که در این مطلب به آشنایی با یکی از آن‌‌ها به نام بادام سنگی پرداخته می‌شود. برای اطلاع از قیمت خرید بادام سنگی درجه یک با ما در بورس بادام درختی، بادام‌ایران تماس بگیرید.

فروش بادام سنگی به صورت عمده

بادام درختی یکی از معروف‌ترین بادام‌های ایرانی است. یکی از انواع بادام درختی نیز بادام سنگی است. از ویژگی‌های بادام سنگی پوسته‌ای سفت و سخت است تا جایی که برای شکسته‌شدن نیاز به ابزار مناسب دارد.

بادام سنگی خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که بادام سنگی سهند، بادام سنگی شمشیری، بادام سنگی ربیع باید اشاره کرد.

ویژگی‌های بادام ربیع به طور خاص این است که ظاهر این بادام به شکل تخم مرغ و بیضی شکل است. پوسته‌‌ی آن نیز پوسته‌ای چوبی و سخت است. مغز این بادام ۳۳ الی ۳۵ درصد از کل بادام را شامل می‌شود. درصد دو قلوزایی این بادام نیز حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد می‌باشد.

بادام سنگی و به طور خاص بادام ربیع از این مرکز خرید، به دو صورت بادام با پوست و با مغز بادام به فروش می‌رسد. این بادام‌ را می‌توانید به دو صورت عمده و جزئی خرید نمایید.

فروش بادام سنگی به صورت عمده

خرید و فروش بادام سنگی

در نقاط مختلفی از ایران بادام درختی و از جمله‌ی آن‌ها بادام سنگی تولید می شود. بادام‌ایران به عنوان یکی از مراکز عرضه‌کننده‌ی بادام درختی یکی از مراکز خرید و فروش بادام سنگی است. خریداران بادام می‌توانند از این فروشگاه اینترنتی بدون واسطه بادام را از تولید کننده خرید نمایند و تولیدکنندگان بادام نیز می‌توانند محصول خود را از این درگاه به فروش در سراسر نقاط کشور برسانند.

از ویژگی‌های بادام سنگی سالم طعم و ظاهر است. مزه‌ی اصلی بادام کاغذی یعنی طعم تازه، ترد و خوش مزه است و از مهم‌ترین علامت‌های بادام کهنه، طعم بیات و ماندگی، بوی ترشیدگی، رطوبت و نا می‌باشد. از نظر ظاهری بادام نیز باید فاقد علائمی مثل سوراخ، کپک زدگی، لکه‌های قهو‌ه‌ای و سیاه باشد.

خرید و فروش بادام سنگی 

فواید بادام سنگی برای سلامتی

ارزش غذایی بادام سنگی شامل فیبر، پروتئین، ویتامین ای، مس، منیزیم، فسفر و پتاسیم هستند. همچنین بـادام دارای ترکیبات دیگری از جمله تیامین، نیاسین و روی، فولات، ریبوفلاوین، ویتامین ب ۶ و ویتامین ث نیز می‌باشد. بنابراین با توجه به خواص سرشار آن شاید بتوان گفت این مغز در مقایسه با سایر اجزای تشکیل دهنده مخلوط آجیل، بالاترین مواد مغذی را دارد.

از تاثیر بادام بر سلامتی باید به تقویت و حفظ سلامت مغز ( تامین نیاسین یکی از عوامل مهم پیشگیری از آلزایمر است)، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی ( به علت سرشار بودن بادام از ماده‌ای به نام آنتی اکسیدان)،تقویت سیستم ایمنی بدن ( به لیل وجود انواع ویتامین‌ها در بادام)، تقویت و سلامت استخوان ( مواد معدنی بادام و کلسیم موجود در آن نقش موثری در این زمینه دارند) اشاره کرد. از سایر فواید بادام نیز می‌توان به کاهش التهابات بدن، تنظیم کننده‌ی فشار خون، پیشگیری از ابتلا به سرطان و… می‌باشد.

فواید بادام سنگی برای سلامتی