فروش عمده‌‌ی ارزان بادام مامایی شهر سامان

در ایران در مناطق مختلفی بادام درختی تولید می‌شود. یکی از این مراکز شهر سامان است که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده‌است. مهم‌ترین بادام درختی تولیدی این شهر بادام مامایی است. در بادا‌م‌ایران مرکز فروش و توزیع انواع بادام درختی از تولید کننده فروش عمده‌‌ی ارزان بادام مامایی انجام می‌پذیرد. در ادامه‌‌ی مطلب همراه ما باشید.

فروش مغز بادام مامایی

بادام مامایی یکی از چندین نوع بادامی است که در کشور تحت عنوان بادام درختی تولید می‌شود. برای اینکه بتوانیم مشخصات بادام مامایی را به صورت کلی دسته‌بندی کنیم باید به مواردی مانند ظاهر و رنگ این بادام بیشتر توجه کنیم. به صورت کلی بادام مامایی بادامی است با پوستی کلفت، محکم و شبیه پوست بادام سنگی سخت و سفت.  مغز بادام مامایی به لحاظ ظاهری مغزی کشیده است و معمولاً درشت می‌باشد. طعم و مزه‌ی مغز بادام نیز ترد و خوشمزه‌ است. در مورد رنگ بادام مامایی نیز باید گفت رنگ مغز بادام مامایی معمولاً زرین است.

در این مرکز خرید مغز بادام مامایی با کیفیت بالا  و مرغوب به فروش می‌رسد.

فروش مغز بادام مامایی

 

خرید و فروش بادام مامایی اصل

بهترین نوع بادام مامایی تولید شهر سامان است. در این شهر مرغوب‌ترین بادام مامایی تولید می‌گردد و علاوه بر تامین مصرف داخل از گزینه‌های پرطرفدار برای صادرات به نقاط مختلف دنیا می‌باشد.

انواع مختلف دیگر بادام نیز در استا‌ن‌های مختلف کشور مانند خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی، کرمان، مرکزی و زنجان کشت می‌گردد. در این میان استان چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین استان‌های تولیدکنند‌ه‌ی این محصول می‌باشد.

بادام‌ایران به عنوان مرکزی که بورس انواع بادام درختی ایرانی است محلی است برای اینکه دست واسطه در خرید و فروش کوتاه شود. تولید کنندگان بادام می‌توانند محصول خود را در این مرکز به فروش برسانند و خریداران نیز می‌توانند انواع بادام درختی را در واقع از تولید کننده خریداری نمایند. تمامی این خرید و فروش‌ها می‌تواند به صورت اینترنتی انجام پذیرد.

خرید و فروش بادام مامایی اصل 

فواید بادام مامایی

ارزش غذایی بادام درختی بسیار بالاست. این بادام دارای ترکیبات غذایی مفیدی از جمله فیبر، پروتئین، ویتامین ای، مس، منیزیم، فسفر، پتاسیم، تیامین، نیاسین، روی، فولات، ریبوفلاوین، ویتامین ب ۶ و ویتامین ث می‌باشد. از فواید بادام می‌توان برای سلامتی می‌توان به تقویت و حفظ سلامت مغز، تقویت و سلامت استخوان، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، تقویت سیستم ایمنی بدن، تنظیم کننده‌ی فشار خون، کاهش التهابات بدن، پیشگیری از ابتلا به سرطان، مراقبت از سلامت پوست و مو است.

بادام را می‌توان یکی از مغذی‌ترین مغزها در میان خشکبار دانست. مصرف بادام برای کودکان بسیار مفید است چرا که استخوان‌های در حال رشد آن‌ها را تقویت می‌کند و تاثیر مهمی در حافظه دارد.

فواید بادام مامایی 

فرآورده‌های بادام مامایی

از بادام مامایی نیز مانند سایر بادام‌های درختی علاوه بر استفاده در خشکبار و آجیل فرآورده‌های دیگری نیز دارد.

روغن بادام: روغن بادام یکی از مهم‌ترین فرآورده‌های بادام درختی است که کاربرد زیادی برای بهبود دردهای جسمی و بهبود مربوط به مشکلات پوست و مو دارد.

شیر بادام: از بادام درختی شیر بادام نیز تهیه می‌شود که برای افرادی که مشکل گوارش برای مصرف شیر دارند بسیار مناسب است.

خلال و پرک بادام: از این دو فرآورده نیز در صنایع شیرینی‌پزی و آشپزی استفاده می‌گردد.

فرآورده‌های بادام مامایی