خواص بادام تلخ برای زیبایی ـ فروش سراسری بادام

روغن بادام تلخ که از بادام‌ تلخ تهیه می‌شود، در کنار خواص مختلفی که برای سلامتی دارد، خواص ویژه‌ای نیز برای زیبایی دارد. بادام و مغز بادام را می‌توانید با فروش سراسری که از این درگاه انجام می‌شود، تهیه ‌کنید. در این مطلب به بررسی خواص روغن بادام تلخ برای زیبایی در حوزه‌ی پوست، مو و ناخن می‌پردازیم. توجه کنید که با توجه به سمی بودن این نوع روغن صرفاً به صورت موضعی استفاده شود. با ما همراه باشید

خواص خرید روغن بادام تلخ برای پوست

خداحافظی باسیاهی دور چشم

سیاهی دور چشم یکی از مشکلاتی است که بعضی افراد از آن رنج می‌برند. خانم‌ها برای رفع این موضوع از مواد آرایشی مثل کانسیلر استفاده می‌کنند اما خوب است بدانید که در استفاده از روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم، به دلیل خواصی که دارد نتایج مثبتی مشاهده‌شده است. روش مصرف بدین صورت است که یک تا دو قطره از روغن را هر شب قبل از خواب در ناحیه‌ی اطراف چشم بمالید و صبح آن را کامل بشویید. مراقب باشید که روغن به داخل چشمتان نفوذ نکند.

بهبود جای جوش

جوش‌هایی که روی پوست ایجاد می‌شود بعضاً پس از بهبود جای آن باقی می‌ماند. این روغن خواصی دارد که برای رفع ترک پوست یا لکه‌های پوستی مفید است. پس می‌توان نتیجه گرفت که مصرف آن برای از بین بردن جای جوش هم اثر بخش است. روغن بادام تلخ از جمله‌ روغن‌هایی است که بر پوست اثر سریع می‌گذارد.

بهبود عفونت‌های پوستی

شاید تا به کنون با عفونت‌های پوستی مواجه شده‌باشید، خصوصاً عفونت‌هایی که مربوط به ناحیه‌ی پا است. برای درمان با روغن بادام تلخ، ابتدا روغن را با آب مخلوط کنید و آن را روی پوستی که عفونی شده بمالید تا رشد قارچ‌ها را از بین ببرد. این روغن، زخم‌های عفونی را هم التبام می دهد.

آب‌رسانی به پوست

قدرت جذب روغن بادام تلخ توسط پوست بالاست. این روغن خاصیت آب‌رسان دارد. همچنین برای درمان چین و چروک‌های روی پوست نیز موثر می‌باشد. جالب است بدانید که ماساژ بدن با این روغن موجب می‌شود خشکی پوست‌،درمان شود.

خواص خرید روغن بادام تلخ برای پوستخواص خرید روغن بادام تلخ برای مو

بهبود مشکل ریزش مو

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که بعضی افراد، خصوصاً  آقایان با آن درگیر هستند. باید بدانید که یکی دیگر از خواص روغن بادام تلخ برای مو، جلوگیری از ریزش مو است. برای تقویت و درمان ریزش مو بایستی چند قطره از این روغن را روی پوست سر ریخته و سپس آرام، کف سر را ماساژ دهید تا روغن اثر خود را بگذارد.

تقویت کننده‌ی مژه و ریش و سبیل

حتماً تا کنون روغن بادام را در انواع محصولات آرایشی و بهداشتی دیده‌اید که به کار می‌رود. مشاهده‌شده که مصرف روغن بادام تلخ برای ابرو، مژه، ریش و سبیل هم  نتایج مثبتی داشته است.

بهبود موهای آسیب‌دیده

موهای افراد بر اثر عوامل مختلفی می‌تواند آسیب ببیند، به طور مثال بر اثر رنگ‌گذاری‌های متعدد روی موهای خانم‌ها و استفاده از دکلره و… . اگر به دنبال تقویت و ترمیم این نوع موها هستید باید بدانید که روغن بادام یکی از مؤثرترین و کارآمدترین روغن‌ها در این زمینه است. روغن بادام تلخ خاصیت تغذیه کنندگی برای مو دارد. این روغن شکنندگی و آسیب‌دیدگی مو‌ها را درمان می‌کند و حتی موجب درخشش آن نیز می‌شود.

 

خواص خرید روغن بادام تلخ برای مو

خاص خرید روغن بادام تلخ برای تقویت ناخن‌ها

ناخن‌ها یکی دیگر از عناصر زیبایی هستند که سلامت‌ آنها مهم است و تمیز و خوب بودن آنها خصوصاً برای خانم‌ها و دختران جوان اهمیت دارد. اما گاهی اوقات پیش می‌آید که ناخن‌ها نیز دچار مشکلاتی می‌شوند از جمله خشکی ناخن. با توجه به خواصی که بیان شد، می‌توانید این روغن را برای درمان خشکی ناخن‌ها هم استفاده کنید. حتی اگر ناخن‌های سالمی دارید می‌توانید برای تقویت ناخن‌ها هم به کار ببرید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود. به طور کلی روغن بادام تلخ، برای درمان پوسته پوسته شدن و چین و چروک بسیار مفید است.

خواص خرید روغن بادام تلخ برای ناخن‌ها