بازار فروش بادام

بادام های ایرانی در سایت بادامیران با کیفیت بالا به شما عرضه خواهند شد. انواع بادام های ایرانی که علاوه بر مصارف خوراکی مصارف دیگری برای پوست و مو نیز دارد. در این مقاله سعی داریم بادام پوست کاغذی و مامایی را از لحاظ کیفی و تجارت بررسی نماییم. برای خرید عمده و خرد هرکدام از این بادام ها از طریق راه های ارتباطی با ما در شرکت بادامیران درتماس باشید.

بادام پوست کاغذی یا بادام محب چیست؟

بادام پوست کاغذی با نامهای دیگری چون بادام نجف آبادی، سفید و محب (محب علی) نیز شناخته می شود. این بادام به دلیل داشتن پوستی نازک مناسب برای مصرف آجیل به صورت خام و تفت داده شده است و از مغز آن برای حریره نوزادان استفاده می شود.مطالعات نشان می دهد مصرف منظم آجیل و مغزها با کاهش خطر بیماری های قلبی رابطه ی مستقیم دارد. این امر بیشتر به این دلیل است که آجیل ها دارای مقادیر بالایی از ویتامین E و چربی های سالم هستند. این ویتامین ها و چربی ها باعث کاهش سطح کلسترول  LDL می شود که یک عامل خطر برای بیماری های قلبی است. این نوع بادام پوست نازکی دارد. و نزدیک به 70 درصد نسبت مغز به میوه ی آن می باشد. درصد دوقلویی این نوع بادام تقریبا کم و حدود 20 درصد است. این احتمال کم نوعی مزیت است چرا که از لحاظ تجاری بالا بودن درصد دوقلویی مغز بادام مطلوب نمی باشد. معیاد درجه بندی کیفی این نوع بادام به سایز بادام و روشن یا تیره بودن مفز بادام برمی گردد. بادام پوست کاغذی را با عناوینی چون نجف آبادی، محب، محب علی و بادام سفید می شناسند.  باید دقت شود که در بازار بادام های دیگری چون منقا، دو بهره، فرانسوی، شکوفه و … نیز وجود دارد که پوست آنها همچون این بادام پوستی نازک و کاغذی است ولی قیمت آنها به مراتب پایین تر می باشد. خریداران محترم می بایست توجه کنند که این نوع بادام ها با پوست نازک و کاغذی را به اسم و قیمت بادام پوست کاغذی یا محب خریداری نکنند. ما در فروشگاه بادامیران با دسته بندی و عرضه ی انواع بادام های ذکر شده به قیمت مناسب شما را در خرید آگاهانه یاری می نماییم.

بادام مامایی چیست و چه خواصی دارد؟

بادام مامایی یکی از بادام های بومی ایران است که بیشتر در نجف آباد و شهرکرد کشت می شود. این بادام به علت داشتن روغن طبیعی بالا در صنایع دارویی و بهداشتی مصرف فراوانی دارد و این نوع بادام مهم ترین بادام صادراتی ایران است. این بادام برعکس بادام محب پوستی سخت داردو درصد مغز آن نسبت به پوسته حدود 36 درصد می باشد. درصد دوقولویی مغز  درصد است.آن نسبتا بالا و حدود 48 درصد می باشد. این بادام از معروف ترین و گران قیمت ترین بادام های ایران است. یکی از ملاک های قیمت گذاری آن هم رنگ مغز آن است به طوری که هرچه رنگ آن روشن تر باشد قیمت بیشتر و هرچه تیره نر باشد از لحاظ کیفی و قیمت پایین تر است.

خرید مغز بادام ارزان ایرانی

ما در فروشگاه بادامیران تمامی بادام های ایرانی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما عرضه می کنیم. می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید و از مشاوران ما در فروشگاه بادامیران برای خرید بهتر انواع بادام ایرانی کمک بخواهید.