خرید و فروش بادام پوست کاغذی با قیمت مناسب

بادام‌های درختی ایرانی یکی از با کیفیت‌ترین بادام‌ها در بازار تجارت جهانی هستند. یکی از انواع بادام درختی بادام کاغذی یا پوست کاغذی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم. برای خرید و فروش انواع بادام درختی و مخصوصاً بادام پوست کاغذی با قیمت مناسب با بادام‌ایران تماس بگیرید.

مرکز خرید بادام کاغذی

بادام کاغذی یکی از انواع بادام‌های درختی است که در مناطق مختلفی از ایران کشت می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار است. از ویژگی‌های ظاهری بادام کاغذی که بتوان آن را از سایر بادام‌ها تشخیص داد باید به پوسته‌ی بسیار نازک آن اشاره کرد که با دست براحتی شکسته‌ می‌شود. دلیل مشهور شدن این بادام به بادام کاغذی یا پوست کاغذی نیز همین مسئله است چرا که بادام کاغذی در واقع همان بادام منقا است.

بادام‌ کاغذی سرشار از مواد مغذی و ترکیبات مفید است. این ترکیبات عبارتند از ویتامین E، کلسیم، فسفر، آهن و منیزیم، پروتئین، فیبر، منگنز، ریبوفلاوین، فسفر و چربی‌های سالم، روی، سلنیوم، مس و نیاسین است. بادام‌ها خواص فراوانی برای سلامتی دارند و همچنین تاثیر زیادی بر سلامت پوست، مو و زیبایی دارند.

از بادام‌ایران به عنوان مرکز خرید انواع بادام درختی، می‌توانید بادام کاغذی یا منقا را تهیه کرده و از کیفیت مطلوب آن لذت ببرید.

مرکز خرید بادام کاغذی

فروش مغز بادام کاغذی

هر محصولی درجات کیفی متنوعی دارد. از انواع درجات کیفی بادام کاغذی می‌توان به موارد پیش‌رو اشاره کرد:

بادام سوپر

بهترین و با کیفیت‌ترین مغز بادام، متعلق به مغز بادام سوپر است. این بادام ظاهری بسیار شکیل و عاری از هر گونه ایراد داشته و عالی‌ترین درجه ی بادام است.

بادام سرتی

بادام سرتی نیز مانند مغز بادام سوپر کیفیت بالایی دارد و عاری از شکستگی است اما درجه‌ی کیفی پایین‌تری نسبت به مغز بادام سوپر دارد.

بادام لپه

بادام لپه متشکل از بادام‌های است و درجه‌ی کیفی به نسبت پایین‌تری دارد.

بادا معمولی

از ترکیب همه‌ی انواع بادام اشاره شده مغز بادام معمولی تشکیل می‌شود.

در بادام ایران بادام کاغذی هم با پوست و هم به صورت مغز به فروش می‌رسد.

خرید بادام کاغذی از تولید کننده

خرید بادام کاغذی از تولید کننده

ایران یکی از کشورهایی است که شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی برای تولید بادام دارد. بادام‌های ایرانی کیفیت بسیار مطلوبی دارند. از استان‌های تولید کننده‌ی بادام  استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی، کرمان، مرکزی و زنجان می‌باشد.

یکی از مزیت‌های بادام‌ایران خرید بادام بی‌واسطه است چرا که بادام مستقیماً از باغدار و تولیدکننده به دست مشتری می‌رسد. بنابراین حذف واسطه تاثیر مهمی در اطمینان از کیفیت و قیمت بادام دارد.

خرید بادام کاغذی از تولید کننده

فرآورده‌ی بادام درختی

از اولین و شاید مهم‌ترین یا پرطرفدارترین فرآورده‌های بادام باید به روغن بادام اشاره کرد. همه‌ی ما تاثیر شگفت‌انگیز روغن بادام را در درمان بیماری‌ها و تقویت موها شنیده‌ایم. از روغن بادام در آشپزی و موارد پخت و پز نیز به عنوان یک روغن سالم استفاده می‌شود.

باید گفت از بادام دو نوع روغن تلخ و شیرین تهیه می‌شود. خوب است بدانید که روغن بادام تلخ خاصیت سمی دارد و در هنگام مصرف احتیاط شود و بیشتر به صورت موضعی مورد استفاده قرار گیرد.

فرآورده‌ی بادام درختی