مراکزمختلفی جهت فروش انواع بادام و مغز بادام در کشور وجود دارند که با قیمت های مختلفی این محصول را ارائه می دهند که این قیمت میتواند گاه ارزان و گاه گران باشد. این مراکز پخش عمده بادام را در کشور عزیزمان یا صادرات برای کشورهای دیگر را انجام می دهند که شما با برقراری یک ارتباط کوتاه با کارشناسان ما متوجه کیفیت و قیمت مناسب این محصول خواهید شد.

بهترین و گران‌ترین بادام

بهترین و گرانترین بادام، بادام مامایی نام دارد. بادام مامایی در بازار ایران به عنوان گرانترین بادام شناخته می شود. یکی از دلایل قیمت بالای این رقم بادام، صادرات بیش از 90 درصدی به کشور هند می باشد.

کیفیت بالای محصول و طعم مطلوب آن نظر تاجران خارجی را به خود جلب نموده و برای خرید این بادام اشتیاق زیادی از خود نشان می دهند. غیر از کشور هندوستان این بادام به کشورهای عربی، ترکیه و روسیه صادر می شود. بادام مامایی یک بادام منحصر به فرد است. اگر از منظر خواص تغذیه ای و دارویی به بادام مامایی نگاه کنیم تمام خواص بادام های دیگر را یکجا دارد. رنگ بادام روشن طلایی است از نظر طعم نسبت به بادام های دیگر بسیار بهتراست.

انواع بادام درایران

میوه بادام در ایران انواع مختلفی دارد که یک نمونه آن بادام درختی می باشد. بادام درختی انواع مختلفی دارد، که به سه دسته کلی بادام سنگی، بادام مامایی و بادام پوست کاغذی تقسیم میشود.

بادام ارزان در ایران

اگر به دنبال بادام ارزان هستید باید در میان بادام های ایرانی به دنبال آن باشید. چراکه بادام های خارجی شاید قیمت کمتری داشته باشد اما حقیقتاً دارای طعم و رنگ مناسبی نیستند. در میان بادام های درختی بادام سنگی یکی از پر متقاضی ترین بادام هاست.  بادام سنگی در ایران به نام های دیگری نیز به معروف است از جمله:

  • بادام قمی
  • بادام اصفهان
  • بادام متفرقه

قیمت بهترین بادام

بادام از کجابخرم

شرکت های مختلفی در زمینه خرید بادام، فروش مغز بادام ایرانی و صادرات آن به کشورهای دیگر فعالند. برخی از این شرکت ها خود تولیدکننده بادام نیز هستند همانند شرکت زرین بادام.

شهرستان سامان یکی از مهم ترین مراکز تولید بادام درکشور می باشد و بازار فروش بادام در این شهرستان بسیار پر رنگ و حائز اهمیت است.