لیست قیمت انواع بادام درختی مرغوب

در ایران به دلیل شرایط مناسب آب‌ و هوایی انواع بادام‌های درختی تولید می‌شود. در این مرکز فروش یعنی بادام‌ایران انواع این بادام‌های درختی عرضه و توزیع می‌گردد. در ادامه به بررسی تعدادی از انواع بادام‌های درختی معروف در بازار می‌پردازیم. برای اطلاع از لیست قیمت هر کدام از انواع بادام درختی مرغوب با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

فروش اینترنتی انواع بادام درختی

بادام‌های درختی انواع مختلفی دارند که هر کدام از این‌ها ویژگی‌هایی دارند که به لحاظ ظاهری آن‌ها را از هم متمایز می‌کند و به انواع مختلفی تقسیم می‌شود.

بادام منقا

بادام منقا یکی از انواع بادام‌های درختی است که از ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان به کاغذی بودن پوست آن اشاره کرد. پوسته‌ی این بادام بسیار نازک است و براحتی با دست شکسته‌ می‌شود به همین دلیل این بادام به بادام کاغذی نیز مشهور است.

بادام ربیع

بادام ربیع از دسته‌ی بادام‌های سنگی است که پوسته‌ای سفت و سخت دارد و برای شکسته‌شدن نیاز به ابزار مناسبی می‌باشد. از انواع دیگر بادام سنگی باید به بادام شمشیری و سهند اشاره کرد.

مغز بادام ربیع ۳۳ الی ۳۵ درصد از کل بادام را شامل می‌شود. درصد دوقلو زایی این بادام بسیار زیاد و حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد است. ظاهر بادام ربیع به شکل تخم مرغ و بیضی شکل است.

بادام مامایی

بادام مامایی دارای ویژگی‌های ظاهری متفاوتی است که این تفاوت‌ها عمدتاً در پوسته و رنگ است. پوسته‌‌ی بادام مامایی برخلاف بادام منقا سطح سفت و سختی دارد.رنگ این بادام نیز بادام مامایی دارای رنگ روشن و طلایی‌ است. مغز این بادام نیز درشت و گاهاً دوقلو، چربی فراوان، خواص مغذی و مانند سایر بادام‌ها طعم شیرینی دارد.

بادام تلخ

بادام‌های قبلی همه بادام شیرین بودند اما نوع دیگری از بادام درختی وجود دارد که بادام تلخ نام دارد. طبع این بادام گرم و خشک است. ظاهر هر دوی بادام‌های تلخ و شیرین بسیار شبیه به هم است اما طعم و بوی آنها متفاوت است.

بیشترین استفاده از بادام تلخ در روغن‌گیری است، چرا که این بادام‌ها به دلیل خاصیت سمی آن نباید به صورت خوراکی مصرف شوند جز یک عدد در میان مصرف بادام‌های شیرین.

انواع بادام‌های درختی ذکر شده از این مرکز خرید  از هر نقطه‌ای از کشور که باشید به صورت کاملاً اینترنتی به فروش می‌رسد.

فروش اینترنتی انواع بادام درختی

خرید عمده از تولید کننده

در کشور ما به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی بادام درختی به صورت قابل توجهی کشت می‌شود. از مهم‌ترین مراکز تولید بادام مرغوب و با کیفیت، به استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی، کرمان، مرکزی و زنجان می‌توان اشاره کرد

با خرید از بادام‌ایران می‌توانید بادام درختی مرغوب را بدون واسطه خرید نمایید چرا که بادام‌ها از خود تولید کننده به فروش می‌رسند و این متضمن کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تری نیز هست.

کسانی‌ هم که تولیدکنندگان بادام درختی هستند می‌توانند از بادام‌ایران که یک مرکز با تجربه در زمینه‌ی خرید و فروش بادام درختی است اقدام به فروش عمده‌ی محصولاتشان نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت هر کدام از این بادام‌ها می‌توانید با ما تماس حاصل نمایید.

خرید عمده از تولید کننده