فروش اینترنتی انواع بادام به سراسر نقاط کشور

بادام‌ از مغزهای مفید و خوشمزه است. بادام درختی علاوه بر مصارف خوراکی انواع فرآورده‌ها نیز از آن تهیه می‌شود. بادام‌های درختی با انواع محتلف ظاهری و مزه‌ در بازار عرضه می‌شوند که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. بادام ایران مرکز فروش اینترنتی انواع بادام به سراسر نقاط کشور می‌باشد.

فروش عمده‌ی بادام درختی

بادام درختی‌ انواع مختلفی از قبیل بادام سنگی، کاغذی، مامایی و… است. بادام‌ها به لحاظ ویژگی‌های ظاهری به دو نوع عرضه می‌شوند.

بادام با پوست

یکی از انواع عرضه بادام با پوست است. پوست بادام، مغز آن را از رطوبت، آلودگی و نور حفظ می‌کند. برای اینکه از تازگی بادام با پوست مطلع شوید، چند عدد بادام را بردارید و نزدیک گوش خوب تکان دهید. اگر صدای لرزش مغز بادام را شنیدید مغز بادام به دلیل گذشت زمان زیاد کوچک ‌شده است.

مغز بادام

نوع دیگری از عرضه‌ی یادام،‌ عرضه‌ی مغز بادام است که اصطلاحاً به آن بادام آجیلی می‌گویند. برای اینکه از تازه بودن بادام آجیلی نیز مطلع شوید یک مغز بادام را برداشته و از وسط نصف کنید بافت داخلی مغز بادام تازه سفید و ترد است. اگر بافت بادام نرم و زرد بود بادام تازه و مرغوبی نیست. چشیدن بادام نیز یکی از دیگر را‌ه‌های تشخیص تازگی است. بادام تازه خوش مزه و خوش طعم است و بوی نا یا ترشیدگی و مزه‌ی غیرمعمولی ندارد. روی مغز بعضی ارقام بادام، رگه‌های سفیدی وجود دارد‌. هرچه این رگه‌ها سفیدتر و مشخص‌تر باشند بادام تازه‌تر است.

در بادام‌ایران فروش عمده‌ی بادام درختی انجام می‌پذیرد.

فروش عمده‌ی بادام درختی

قیمت مغز بادام

به لحاظ طعم و مزه‌ نیز بادام در انواع مختلف عرضه می‌شود.

بادام خام

بادام خام بادامی است که هیچ گونه فرایندی از حرارت‌دهی، برشته‌سازی و مزه دهی روی انجام نشده‌است. این بادام هیچ‌گونه افزودنی‌ای ندارد.

بادام مزه دار

مغز بادام برشته، بادامی است که در کوره، ترد و خوشمزه شده‌است. ممکن است روغن‌هایی مثل روغن سویا برای برشته‌کردن به بادام افزوده‌شود. دقت داشته باشید که تغییر رنگ بادام بیرونی بادام پس از برشته‌شدن طبیعی است، اما رنگ داخلی همچنان باید سفید باشد. در برخی موارد برشته‌کردن نمک افزوده می‌شود.

برای اطلاع از قیمت بادام‌ها نیز می‌توانید با همکاران بخش فروش ما تماس بگیرید.

قیمت مغز بادام

خرید بادام درختی

در بادام‌ایران بادام درختی را به دو نوع می‌توانید خرید نمایید که به بررسی آن می‌پردازیم

خرید بادام به صورت فله

یکی از رایج‌ترین انواع خرید بادام به صورت فله است. این نوع خرید شامل هر دو نوع بادام با پوست و مغز می‌شود. ممکن است نسبت به باکتری‌های پس از برداشت محصول نگران باشید ولی باید بدانید که بادام خام ایرانی، محصولی ارگانیک و طبیعی است. اما اگر باز هم نگران باکتری‌ها بودید می‌توانید پس از خرید محصول آن را در فر یا بخارپز در دمای ۱۶۰ فارنهایت به‌مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید تا بر اثر حرارت ضدعفونی شود.

خرید مغز بادام به صورت بسته‌بندی

یکی دیگر از انواع خرید بادام، بادام بسته‌بندی است. در این نوع، مغز بادام‌ها در بسته‌بندی‌هایی با خاصیت نفوذ ناپذیری آب و رطوبت بسته‌بندی می‌شوند و علاوه بر دارا بودن انواع مهر و علائم بهداشتی، ظاهری شکیل دارند.

خرید بادام درختی