قیمت بهترین بادام

بادام های ایرانی که در مقالات قبل آن را به شما معرفی کرده ایم که شامل بادام ربیع، شکوفه، پوست کاغذی و مامایی می شوند علاوه بر مصارف خوراکی مصارف دیگری نیز دارند که یکی از آن ها استفاده از بادام برای سلامت و تقویت پوست و مو می باشد. در این مقاله نیز سعی داریم از تاثیرات شگفت انگیز بادام بر روی موهای شما صحبت کنیم.

چگونه موهایی به نرمی ابریشم داشته باشیم؟

برای داشتن موهای صاف و خلاص شدن از موهای وز کافیست روغن بادام را روی پوست سر و موهایتان ماساژ دهید. روغن بادام فولیکول های مو را تغذیه و تقویت می کند و چربی موی سر را تحت کنترل قرار می دهد. برای ابریشمی کردن موهایتان خمیری از پودر حنا و روغن بادام شیرین تهیه کنید و اجازه دهید یک شب تا صبح روی موهایتان بماند. ایم خمیر موهایتان را نرم و ابریشمی خواهد کرد و البته ته رنگ قرمز به موهایتان خواهد داد. علاوه بر این دو روش می توانید از خمیر بادام خیس خورده برای موهایتان استفاده کنید که علاوه بر صاف و براق کردن مو به سلامت ریشه مو نیز کمک خواهد کرد.

تقویت و تغذیه و افزایش رشد موی سر با بادام

بادام دارای مواد مغذی همچون اسید های چرب غیر اشباع و ویتامین های A، D،B1 ، B2 وB6  می باشد که با نفوذ به ریشه مو آن را تقویت کرده و رشد آن را افزایش می دهد. ترکیب این اسید های چرب و ویتامین ها باعث نرم شدن و تقویت مو و افزایش رشد آن می شود. خمیر بادام خیس خورده باعث تقویت مو می شود و ویتامین های موجود در بادام آسیب دیدگی های مو را ترمیم و از ریزش مو جلوگیری می کند. همچنین بادام دارای مقادیر زیادی از منیزیم است که این ماده ی معدنی برای داشتن موهایی سالم ضروری است. مهم ترین عامل ریزش مو مربوط به نبود منیزیم بدن است. اگر میزان مورد نیاز منیزیم به وسیله ی بادام تامین شود علاوه بر حفظ عملکرد مطلوب بدن باعث رشد مو نیز خواهد شد.

کاهش شگفت انگیر ریزش مو و شوره ی سر به وسیله ی بادام:

ماساژ روغن بادام روی پوست سر تا حد چشمگیری می تواند شوره ی سر را کاهش دهد. روغن بادام را به آرامی روی پوست سر ماساژ دهید و اجازه دهید یک شب تا صبح بماند و سپس آن را با آب و شامپو بشویید. همچنین ماساژ پوست سر و با ترکیب روغن بادام و اسطوخودوس و رزماری به کاهش ریزش مو کمک می کند. کمی از این ترکیب را پوست سر خود با حرکات دایره ای و به آرامی ماساژ دهید و بگذارید 2 ساعت بماند و سپس با آب و شامپو بشویید.

درمان التهاب پوست سر با روغن بادام:

امروزه با قرار گرفتن در معرض آلودگی و گرد و غبار و استفاده ی مداوم از محصولات آرایشی مثل ژل ها و تافت ها و استفاده ی بیش از حد سشوار باعث خشک و شکنندگی موها و التهاب پوست سر می شود. ماساژ روغن بادام به پوست سر با نفوذ به فولیکول های مو شکنندگی و خشکی موها را برطرف کرده و التهاب پوست سر را نیز کاهش می دهد.

برای سفارش و خرید انواع بادام های ایرانی با کیفیت بالاو درجه یک از سایت بادامیران با ما در تماس باشید.