خرید بادام تازه  و عمده برای تهیه‌ی شیر بادام

بادام یکی از مغزهای بسیار جذابی است که از آن می‌توان یک شیر گیاهی عالی نیز به دست آورد. شما می‌توانید از فروشگاه پیش‌رو بادام را به صورت عمده و تازه خرید نمایید تا از آن علاوه بر مصرف خوراکی، شیر بادام تهیه کنید. دراین مقاله به خواص شیر بادام می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا از برخی خواص شگفت انگیز این شیر گیاهی آگاه شوید.

بدون نگرانی برای قند خون، شیر بادام را بنوشید

شیر بادام یک نوشیدنی بدون شکر است، این یک نوشیدنی با مقدار پایین کربوهیدرات است. به طور دقیق‌تر هر فنجان از این نوشیدنی تنها دارای ۱/۵ گرم کربوهیدرات است. از طرفی چربی و پروتئین شیر بادام نسبت به کربوهیدرات آن بیشتر است، به همین دلیل به هیچ عنوان باعث افزایش قند خون نمی‌شود. بنابراین نوشیدنی خوبی است برای اینکه در رژیم غذایی افرادی که رژیمی با کربوهیدرات کم چیده‌اند یا اینکه به دیابت مبتلا هستند و رژیم مختص این بیماری را رعایت می‌کنند. قرار بگیرد.

اگر هم خرید شیر بادام را ازبیرون انجام می‌دهید برای اطلاعات ذقیق‌تر به برچسب فهرست غذایی موجود روی بسته‌بندی، دقت کنید.

بدون نگرانی برای قندخون، شیر بادام را بنوشید

خرید بادام برای تهیه‌ی شیر بادام مخصوص گیاه خواران

گیاه‌خواران به محصولات لبنی کمی حساس هستند. به افراد گیاه‌خوار پیشنهاد می‌کنیم که از این نوشیدنی غافل نشوند. این نوشیدنی یک شیر کاملاً گیاهی است.

همچنین افرادی هستند که معده‌شان به لاکتوز موجود در شیر حساسیت دارد. لاکتوز ماده‌ای است که اگر نتوانید آن را هضم کنید، هنگام عبور از رودهٔ بزرگ، باکتری‌های ساکن، آن‌ها را تخمیر می‌کنند و باعث ایجاد گاز زیاد، التهابات روده و ناراحتی‌های مرتبط به رودهٔ بزرگ می‌شوند. افرادی که نمی‌توانند از شیر معمولی گاو استفاده کنند می‌توانند با اطمینان شیربادام بنوشند چرا که شیربادام لاکتوز ندارد.

خرید بادام برای تهیه‌ی شیربادام برای گیاه خواران

۶. شیر بادام خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد

مطالعات علمی نشان داده‌است که مصرف منظم مغزهای آجیل در کاهش ابتلا به بیماری های قلبی نقش مؤثر و بسزایی دارد. علت این است که مقادیر زیادی ویتامین E و چربی‌های غیر مضر و اتفاقاً سالم در مغز بادام وجود دارد. باید بدانید که شیر بادام نیز شامل  ۱ درصد روغن با چربی اشباع شده و ۹۰ درصد روغن با چربی غیراشباع است.

شیر بادام منبع غنی ویتامین E است. ویتامین E نیز برای سلامتی بسیار مفید است. جالب است بدانید که چربی‌ مفید، بدن را در برابر اکسید شدن محافظت می‌کند. ویتامین E همچنین سطح کلسترول غیر مفید را که از عوامل بیماری قلبی است، پایین می آورد و از ین طریق ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد.

شیر بادام  بیماری قلبی

با خرید بادام و تهیه شیر بادام وزن خود را متعادل نگه دارید

کسانی که اضافه وزن دارند و قصد دارند وزن خود را کم کنند. برای مصرف لبنیات نگران کالری آن هستند، نوشیدن شیربادام توصیه می‌شود. جالب است بدانید که مغز خود یک بادام دارای ۵۰ درصد چربی و در واقع میزان کالری بالایی است، اما در مقابل شیر آن کالری کمی دارد. این یک مژده برای کسانی است که به خاطر کاهش وزن، روی کالری مواد غذایی حساس هستند، به این ترتیب این افراد می‌توانند روزانه مقدار زیادی از این نوشیدنی دلچسب را بدون نگرانی بنوشند. همچنین مواد مغذی موجود در شیر بادام نسبت به میزان کالری آن بسیار بیشتر است. خوب است بدانید که شیر بادام‌های کارخانه‌ای به‌اندازهٔ شیر گاو کم‌چرب و حدود ۱ درصد چربی دارد، زیرا تولیدکنندگان شیر بادام آن را با آب رقیق می‌کنند.
البته که همهٔ شیر بادام‌ها از نظر میزان کالری یکسان نیستند. برخی‌ها ممکن است حاوی کالری بیشتری باشند و این بسته به میزان بادام خالص و شکر اضافه شده در آن‌ها است.

شیر بادامو کالری